თქვენი შენიშვნები

ბანკის მომსახურებით უკმაყოფილების შემთხვევაში, მომხმარებელს უფლება აქვს ბანკს მიმართოს წერილობითი პრეტენზიით. 

პრეტენზიასთან დაკავშირებით მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ მომხმარებელს ეცნობება წერილობით ან/და კომუნიკაციის სხვა საშუალებებით (ელექტრონული ან სხვა ფორმით). 

პრეტენზიების განხილვის პროცედურასთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია სატელეფონო სერვისცენტრში ნომერზე: (+995 32) 229 22 22

მომხმარებელთათვის  სასარგებლო ინფორმაციას გთხოვთ, გაეცნოთ საქართველოს ეროვნული ბანკის ვებ-გვერდზე - www.nbg.gov.ge/cp/ ან ცხელ ხაზზე – 032 2 40 64 06.

პრეტენზიის განხილვის მაქსიმალური ვადა განისაზღვრება  პრეტენზიის დაფიქსირებიდან  10 (ათი) სამუშაო დღის განმავლობაში.

გთხოვთ შეავსოთ პრეტენზიის ფორმა ან მოგვწეროთ შემდეგ ფოსტაზე : info@ibaz.ge

 

ვალუტის კურსები

  ყიდვა გაყიდვა კურსი
2.4500 2.5050 2.4738
2.9150 3.0300 2.9661
3.2650 3.4350 3.3396
1.0100 1.5300 1.4550
დახურვა
English Georgian Russian