თქვენი შენიშვნები

ბანკის მომსახურებით უკმაყოფილების შემთხვევაში, მომხმარებელს უფლება აქვს ბანკს მიმართოს წერილობითი პრეტენზიით. 

პრეტენზიასთან დაკავშირებით მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ მომხმარებელს ეცნობება წერილობით ან/და კომუნიკაციის სხვა საშუალებებით (ელექტრონული ან სხვა ფორმით). 

პრეტენზიების განხილვის პროცედურასთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია სატელეფონო სერვისცენტრში ნომერზე: (+995 32) 229 22 22

მომხმარებელთათვის  სასარგებლო ინფორმაციას გთხოვთ, გაეცნოთ საქართველოს ეროვნული ბანკის ვებ-გვერდზე - www.nbg.gov.ge/cp/ ან ცხელ ხაზზე – 032 2 40 64 06.

პრეტენზიის განხილვის მაქსიმალური ვადა განისაზღვრება  პრეტენზიის დაფიქსირებიდან  30 (ოცდაათი) კალენდარული დღის ვადით.

გთხოვთ შეავსოთ პრეტენზიის ფორმა ან მოგვწეროთ შემდეგ ფოსტაზე : info@ibaz.ge

 

ვალუტის კურსები

  ყიდვა გაყიდვა კურსი
2.3900 2.4500 2.4100
2.5550 2.6550 2.6161
3.0200 3.1200 3.0903
1.0000 1.5100 1.4367
დახურვა
English Georgian Russian